20 april 2010

Välkommen på födelsedagskalas...

...hemma hos världens snyggaste 29-åring!


















Som nästan inte har några rynkor alla, med smink.


















Elisabeth Taylor var här...
























...med sin matte Anna.























Anna var grymt sugen på mina smarties, men höll sig till sitt sockerstopp.























Mina brudar!


















Man med hund.























Mitt tema var barnkalas, så jag bjöd på glasstårta med godis.


















I made a wish...


















Please let it come true!


















Blondiner har roligare.


















I köket hände det grejer...


















Koncentration...


















Emelie the artist.


















De målade en tavla till mig!


















Jag fejkade ett leende...


















...för de var så stolta över sitt "mästerverk".


















The mess.


















Tack för att ni kom och för alla fina presenter! Nu ska jag rensa i röran.

2 kommentarer:

  1. Haha, roligt hade vi!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Supertrevligt kalas. Kul att träffa alla. E Taylor är så fin. Och tavlan blev kanonbra.
    Men den där rynkan kan jag fortfarande inte se.
    Kram

    SvaraRadera