24 april 2010

Beyond retro

Em och jag tog en second hand-runda på stan idag. It was lovely. Em köpte innehållet i den här gula påsen, and it is hot!


















Man blir hungrig när man vandrar från affär till affär i fyra timmar.



















Väääldigt hungrig!
























Jag tvingade Em att prova den här Juliet-klänningen. Kolla in getingmidjan!























Själv fyndade jag en lila mockajacka!


















Jag tog ur de enorma axelvaddarna, och Em såg chansen att få lite extra padding.



















Squeeeeeze it baby!


















New boobs!


















Helt slut ramlade vi in hos mig, åt och drack och kollade på en tidig film.



















Em tyckte absolut att jag skulle visa upp mitt nya diadem också. Jag är lite rädd för att det här kommer att bli någon sorts shoppingblogg. Min värsta mardröm. Det slutar nu.



















Ooops, glömde nästan. Den här läckra klänningen låg i den gula påsen. Jag hittade den, tvingade den på Em och sa KÖP! And that girl do as I say!;) Visst ser hon ut som Keira Knightley i Försoning? Lööööve it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar