8 april 2010

Helgplaner

Idag är det mycket som ska göras, måste tvätta, skriva recension, simma, städa, packa väskan och sen träffa brudarna för käk och planering. I helgen drar vi till Malmö och hälsar på vår extremt gravida vän Carro. Jag hoppas på att ungen kommer på lördag så hinner vi träffa honom. Så gör dig beredd mamma! Ät kryddig mat, gå så mycket du kan, tryck på och om du vill kan vi ta långpromenader på kvällarna så kan ni ha sex. Det ska ju vara väldigt effektivt för att få igång värkar.

Vi tar bilen ner till Malmö, en riktig roadtrip alltså. 6 timmar och 17 minuter, utan resgodis. Och stopp för shopping, men inte för mig såklart. Måste packa ordentlig matsäck med massa nyttiga äckliga grejer. Morötter, mackor, vatten och om jag är riktigt snäll pistagenötter och cola light. Enligt Anna är det tydligen tillåtet.

En bra sak med mitt sockerstopp är att det tagit bort fokus från mitt shoppingstopp. Att sluta med socker är typ 1000 gånger värre. Hör ni det, 1000 gånger värre! Om jag lyckas med det här förtjänar jag något sorts pris. Jag förväntar mig ett pris. Så se till att fixa det i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar