19 april 2010

Mamma och systrar

I dag fick jag finbesök av systeryster Sofia...


















...som färgade mitt hår.
























Den här bruden var också här.
























Mamma och jag 2010...



































Med sig hade hon världens finaste present, toapapper för ett år framåt!


















Vi tog en vända på stan och njöt i solen.



















Hemma hos min andra syster Ulrika fick mamma se något verkligt skrämmande!



















Ulrikas "ordningssinne" visar sig överallt, men man blir lika skärrad varje gång.



















Jag lyckades köpa några presenter till mig själv också, en jättefin rosa trasmatta.























Och den här ovanliga nakna dockan. Kolla in klackarna. I love it!






















Good day!

1 kommentar: