25 september 2009

Att fuska eller inte fuska

Det värsta har hänt. Mina Ipod-hörlurar sjunger på sin sista visa. De glappar konstant och jag tvivlar på att de kommer att överleva mitt shoppingfria år. Neeeeeeeeeeeeeej, vad ska jag göra? Jag använder dem flera gånger om dagen. Mina dagliga promenader fungerar inte utan dem.
Min kompis A tycker det är ett ypperligt tillfälle att göra ett undantag.

Jag tvekar. Redan? Fuska? Om jag kan fuska när jag vill, då försvinner ju utmaningen.

Jag har definitivt fått prylar och pengar på hjärnan. Jag drömde att det var julafton och alla mina polare hade skickat fina presenter och pengar (!) till mig. Oj, är jag så patetisk, tänkte jag?

Ja, jag är så patetisk. Någon som vill köpa ett par hörlurar till mig?

5 kommentarer:

  1. Du kan få mina! hälsar Anna D. Har så stora örongångar eller vad det nu kallas så de ramlar ut ändå.

    SvaraRadera
  2. Super!!! Är det något du behöver som jag kanske har till övers?:)

    SvaraRadera
  3. bodylotion vore najs:) är inne på min sista bath and bodyworks tub.

    SvaraRadera
  4. Absolut! Jag har en rainkissed leaves kvar som inte är använd. Gillar du den doften?

    SvaraRadera
  5. Det gör jag garanterat!

    SvaraRadera