10 juli 2010

Strandad val

I går kväll blev det grillning i Visby med hela gänget.























Felicia diskar entusiastiskt i repris.























Edvin avfyrade sitt klassiska camera face.

Oscar the Casanova.

Yuki the Japanease boy.























Felicia och Edvin bryter arm.

Edvin vann.

Felicia och Yuki lagade cheesecake med jordgubbar. Mmmumsigt!

Anders hittade en rosa tröja, som saknade ägare, och var såklart tvungen att prova den.























Sen kom Agnes hem efter ett långt arbetspass och en brännskada, därav handen i en skål isvatten.

Vad gjorde vi idag tror ni?

Vi åkte ut och seglade igen.

Alla badade, till och med pappa. Vi la till vid Östergarn och simmade i land.

Men när jag skulle upp på båten igen, gick det inte. Anders och Ulrika försökte dra upp mig men jag kunde lixom inte dra upp mig själv samtidigt. Jag var för klen. Kort sagt, jag kände mig som en strandad val när jag väl låg där på däck.

Detta ledde till minst 30 minuters depression och isolering nere i kabyssen.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar