23 juli 2010

Skönhet

Trots att det ibland verkar som om kattungarna är rädda för oss, lägger de sig plötsligt bredvid en och sover.

Och när man klappar dem, sträcker de på sig i sömnen och spinner.

De vet precis hur de ska göra för att bli omtyckta... de manipulativa jävlarna.






















För övrigt, idag regnar det och Agnes och jag har gått på stan.



Tyckte den här killens frisyr var nice så jag smygtog en bild.





















Words on stones in the rain.






















Agnes nyinköpta kräm pallade inte regnet och började rinna av.




Vad gör man då en regnig kväll? Hyr film såklart. Just nu kollar vi in Dorian Gray. Får se om filmen är lika bra som boken...

4 kommentarer:

  1. Man kan kolla för att kolla om Dorian Grå är lika snygg som Dorian Sellberg. Jag säger ja, eller ja, lilldorian är ju mer sötgullig, stordorian är ju mer hot...

    SvaraRadera
  2. Kolla filmen och återkom, Niklas avskydde den och jag blev påverkad och såg inte hela. SKa jag ge den en chans till?

    SvaraRadera
  3. Nedrans söt kisse du kommer att få med dig hem! Ska bli så roligt att få träffa nytillskottet! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Dorian Gray the movie var inte bra. Den fantastiska boken är dock...eh... fantastisk.

    SvaraRadera