29 juli 2010

Medvetet kattleverne

För några veckor sedan gjorde jag ett inlägg där jag la in en bild på en kattunge och skrev... Det här är min katt Maki. Anledningen att jag skrev så är för att det ÄR MIN KATT MAKI. När han är 12 veckor flyttar han hem till mig. Så alla (dumma) som inte fattade det då, (Fredrika och Emelie) nu vet ni!;)


Freddie tipsade mig om Sveriges största djurbutik, som råkar ligga här i Bromma. Så jag begav mig ut i regnet för att leta reda på den.

Imponerande.



Här är dina djur välkomna, små...

...som stora.

En sån här smaklös sak ska inte min Maki ha...

Nej, inte min Maki.

Marsvin är lite äckliga.

Skulle kolla in vilken mat som ska föda min katt och valen var många.

För många. Så jag gick och frågade om det fanns någon ekologisk och miljövänlig kattmat.

Och blev rekommenderad Orijen. Min katt kommer att bli en medveten katt!:)

2 kommentarer:

  1. JAG fattade att han var din kisse-katt! Så nu sitter jag och känner mig lite smart.

    Åh Maria, med Sveriges bästa blogg. Så fint, så fint du lyckats plåta en fishy-fish rakt framefrån. Det ser ut som hans körkortsfoto! Marsvinet fick ju också till en riktig smise-with-the-eyes-bild.

    You rock, grrl!

    SvaraRadera
  2. Tack, puss och kram till min allra smartaste vän!!!:)

    SvaraRadera