4 juli 2010

Another sunday

Far och son tar ett morgondopp.

Medan fruarna tittar på och ler.

Felicia skippade linserna och dök upp med ett par ascoola glasögon.






















Som alla ville prova.










































Sen blev frågan, var ska vi bada idag?


Majoriteten ville till Ardre. Fascist-Anders ville till Sjauster. Så gissa vart vi åkte?

Jag var sur.

Medan alla andra hittade sin plats att dyrka solen på...


Så valde jag skuggan under parasollet.

Sen blev alla ashungriga, så vi åkte till Ljugarn.

Och köpte pizza på Bruna dörren.


Bengt var dock enbart intresserad av att försöka bli brunare än sin nuvarande pepparkakston.


Jag solade inte utan ägnade istället tid åt att begrava olika kroppsdelar i sanden och plåta dem.


Bredvid mig hade jag Alex och min kusin Oscar. De är ett sånt där vackert, perfekt och nykärt par (fortfarande, efter tre och halvt år, imorgon, de håller räkning) som man lixom inte kan tycka illa om.


De gör allt tillsammans.






















Precis allt.






















Allt.


De är sååå gulliga med varandra.

De kommer att leva lyckliga i alla sina dagar.

Fucking bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar