15 juli 2010

Anna T på G

I går kväll kom Anna T till Gotland.






















Vi gick och käkade på Visby Beach club.


Ser ni mig?






















Det var en mycket vacker kväll.



På kvällen tittade vi på Och han älskade dem alla. Mitt i allt det läskiga blev det strömavbrott. Två gånger.

Svart stad.

What to do, what to do?

I dag guidade jag Anna innanför ringmuren. Jag tog jobbet oerhört seriöst.






















Anna lärde sig om Visbys kyrkor, murar, munkar och allt det där. Ja, eller hon lärde sig i alla fall var Gutekällaren ligger och var all bra shopping finns.



Banana split.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det kul! Hade varit roligt att vara där med er. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit roligt om du varit här!!!!!:)

    SvaraRadera
  3. Hey babe! Det var ett tag sen jag kolla läget men nu känner jag mig uppdaterad! Du verkar ha det helmysigt! :). Det känns tryggt! ;) Vi ses om två veckor om inte förr. Kramar!

    SvaraRadera