3 juli 2010

Fun in the sun

God morgon.

Vi började dagen med att cykla till bageriet för att köpa färskt bröd. Det var en fantastisk tur och det kändes som att vara i vindistrikten i Frankrike. Nu har jag inte varit där, men jag gissar att det känns likadant. Underbart, varmt och vackert.






















Oki, jag är typ nyvaken, osminkad och ser så här fantastisk ut. Det kallas att vara lycklig, har jag hört.


Och efter en sådan fantastisk tur... vem skulle inte vara det?

Anders ledde såklart.

Hemma och nu blir det frukost.

Felicia diskar entusiastiskt.

Sashi har koll på sina ungar.

Och när hon skriker kommer de, ibland. Likadant med Edvin.

Det här kallar jag frukost.

Med gott sällskap.

Anders var hungrig.

Sen blev det morgondopp.

Oki, det här är en imponerande sovställning.

Zzzzzz...

Sedan åkte vi till Herrvik för en tur med segelbåten.

Felicia har stenkoll på segling.

Peace man.

Här pekar Felicia helt säkert på någonting både intressant och roligt.

Felicias japanska pojkvän Yuki har blivit jättebra på svenska. Väldigt imponerande!

Och sen... ja, väl hemma blev det såklart... fotboll. Surprise. Och nu ska vi laga mat... Canneloni.

1 kommentar: