14 september 2010

Marias fantastiska kattliv

Jag tror att jag måste döpa om min blogg eftersom katter är det enda jag skriver om. För det är det roligaste i mitt liv just nu. Men jag ska försöka skriva om andra saker också, som... mitt hår, vilka filmer och tv-program jag tittar på, och vilka böcker jag läser. Lite mer intressanta saker...

Alltså shit va långt mitt hår har blivit.

Jag menar kolla...

Långt.

Senast sedda film. I går. Med räkmackan. Bra film. Böl-varning! Robert De Niro gjorde den - bra.






















Läser...Skam... bra, hittills - bra.























Nu tittar jag på What not to wear på Discovery travel and living, och lär mig hur man inte ska klä sig. Bra - bra.


Ååååhhh, sååå, titta på fiina, gulliga Maki när han soooover! Puttninuttinutt!

Sötipötimöti!

1 kommentar:

  1. Oh! Jag (och Niklas även om han vägrade erkänna det) fastnade till och från framför What not to wear under hela semestern. Good shit!

    Filmen verkar intressant, får kolla in den.

    SvaraRadera