23 september 2010

Em

I kväll har jag hängt med Em.

















Som precis som alla andra blev lite kär i Maki.






















- Du är min kung!

















Maki blev lite kär i Em också. Hon hade förmågan att göra ett ljud... ja, det lät precis som när Makis mamma lärde honom och syrrorna att jaga när de var små.

















Maki trodde förstås att Em var hans nya mamma.

















- Puss!

















Sen fick Em syn på mig och ja... hon var inte överförtjust.
- Maria, du ser lite hängig ut. Har det hänt nåt eller?






















-Nej, du vet, jag brukar ju inte sminka mig.

















-Nä, jag vet, vill du att jag ska fixa "situationen"?






















-Vill du det? Guud, va guuuulligt!

















piiip
piip
piip
piip
piip

- Jaha Em, tycker du jag ska gå till jobbet så här eller? På stan? På Annas fest på lördag?

















- Absolut, två tummar upp!
- Är det sant? Ser jag bra ut?




















































Em ville dock inte att jag skulle sminka henne.


































Men jag fick sätta på henne peruker. Work it girl!













































Sen försökte jag flörta lite med Maki så han skulle tycka bäst om mig.

















- Hörru!






















Lönlöst, han ville bara leka med Em.






















Ledsen matte.

















- Hej då, kom inte tillbaka! Du Em, vad fan, har du tagit Maki?






















- Ge mig KATTEN!






















- Sorry sötnos, en annan gång!






















- Nädu, inte om jag får bestämma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar