1 september 2010

Cat business

Inser ni hur mycket prylar det finns till katter? Vi snackar vattenfontäner, aktiveringsbrädor, olika sovplatser, elementsängar, schampo, balsam, väskor, tankborste, klösträd, springhjul, gräs, "spel", pipande saker, rullande saker, luktande saker etc etc etc.

Först är det ju askul. Shoppinggalningen i mig kommer fram och vill köpa saker till min lilla kattunge. Maki ska ha det bästa. En Modkat för 1700 verkar nästan normalt. (Nä, jag har inte köpt den) Men sen inser man ju att han inte fattar grejen. Att han är nöjd med att leka med ett sugrör och sova i min säng. Kattgrejerna är till för mig. Till kattägarna. Som ju gör allt för sin lilla kisse. Det är en smart affärsidé. Verkligen. Wish I thought of it.



Designad sovplats till katt, endast 5 675 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar