26 maj 2010

Livet på låtsas

I dag var jag på stan med mamma. Och hon provade KLÄDER. Som hon sedan KÖPTE! Till sig SJÄLV! Och de var INTE GRÖNA. Ett plagg var LILA. En KJOL! Jag var lite chockad. Mamma var glad.






















Jag provade en färgglad klänning men kunde inte bestämma om den var ful eller kul. Räkmackan fick avgöra via ett mms och hon sa att det var den fulaste klänning hon någonsin sett.























Jag vet inte om jag har glömt att berätta det, men jag har ju gått och blivit en lattemamma.























Likheten är slående eller hur?



Nä oki då, jag förstår att ingen gick på det. Det skulle ju innebära att jag har någon form av LIV! Det har Magda och hon är Noels mamma.





















Vilket märks på alla tricks hon har för sig för att hålla ungen glad och nöjd. Här binder hon fast en leksak så att han inte ska tappa den på golvet hela tiden.


Men Noels frisyr är i alla fall mer lik min än Magdas.:)

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att du såg jättefin ut i klänningen, men det är ju min åsikt... ;) Kramar!

    SvaraRadera