29 maj 2010

Fredag

Dagen började med små och söta jordgubbar hemma hos mormor och morfar.

Mormor Alice gillar glass.






















Min kusin Hanna gillar också glass.























My hair was fucking crazy.


Hanna och farmor är ett bra team...























Som alltid har kul tillsammans.























Hanna försöker få farmor att titta i kameran.










































Hanna med sin Gittan.

























Hanna tyckte att jag skulle prova hennes "tofsar".


Snygg blev jag inte.

Anna och jag at night in Västerås. Vi käkade grekiskt gott och gick sedan ut och dansade. Jag blev trampad på fötterna tre gånger varav en riktigt jävla rejält. Jag fick öl spilld på min kjol och mitt linne. Jag fick högstadiedisco-flashback av Haddaway. Och jag insåg att jag är väldigt gammal och kan inte dansa i fyra timmar utan att få ont i ryggen och nacken. Men kul hade vi.:)






1 kommentar:

  1. Kan du inte göra en "lika som bär" med dig själv, din mamma OCH din gulliga mormor? Tre generationer clones liksom... ;)
    Vilken härlig drink förresten som ser ut som en macdonaldsglass.

    SvaraRadera