14 maj 2010

Agnes























Min lilla bebiskusin Agnes fyllde 18 år för två dagar sedan. Som ni förstår är det lite jobbigt för mig. Den där lilla blonda, lockiga ungen är nu både snyggare, längre och smartare än mig.


Vi har haft en plan, Agnes och jag. När hon fyllt 18 år och tagit studenten ska vi dra till Hawaii. Agnes ska plugga på universitetet och jag ska jobba. Vi skaffar en husvagn och tillbringar helgerna med att surfa, bada och träffa coola hawaiianer, eller vad det nu heter.

Ja, vi ungdomar och våra drömmar.

1 kommentar:

  1. Jag och min kusin hade också en barndomsplan, som vi filade på under massor med somrar - mätte boxar, inredde huset, planerade vilka hundar vi skulle ha (typ 10 var, svårt att välja). Jag skulle plugga klart gymnasiet i Växjö och bo på Hästgården som hon drev tills jag var klar. Det du ;)/MLI

    SvaraRadera