20 maj 2010

Andra halvan av dagen

Blev uppraggad av en kille från Nigeria (såklart) i Kungsan som tyckte det såg ut som om jag kom från Polen (?) eftersom jag inte var blond och att jag borde bli modell. Yeah right! Trodde han det skulle funka eller?























Sedan tog jag en glass med ägaren till de här skorna.



Just det, Räkmackan.






















Hon gör alltid sitt bästa för att muntra upp mig.

Sedan rusade Räkmackan iväg för att gå på premiären av utställningen med Annie Leibovitz foton på Fotografiska. Annie skulle tydligen vara där. Apcoolt.

Jag gick på H&M. De har tagit fram en kollektion för att stödja spridningen av aids i världen. Eller ja, stoppa spridningen av aids. Välgörare som jag är var jag såklart tvungen att köpa ett aids-halsband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar