26 oktober 2009

Realisation

Har precis läst Jenna Jamesons bok "Att älska som en porrstjärna". Suverän!

Här har vi en brud som älskar pengar och är villig att göra vad som helst för dem. Alltså VAD SOM HELST. Förutom analsex och sex med män. And who could blame the poor girl? Haha, nä men skämt å sido, hon har blivit rik och berömd på att ha sex på film. Och mestadels älskar hon det verkligen. Och hur många kan säga det? Att de har ett jobb de gillar och tjänar massor med pengar på?

Det är det enda jag vill. Alltså, inte ha sex på film, men ni fattar... Jag skulle inte kunna göra något jag hatar för alla pengar i världen.


Jenna bestämde sitt eget värde. Och fick därmed mest pengar av alla utan att behöva kompromissa. Sa hon nej var det nej. Precis som henne måste jag ta kontroll och värdera mig själv högt, för alla andra vill ha en ständig mellandagsrea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar