28 mars 2010

Weekend fun

Lördagen tillbringade jag med Em. Vi tröttnade snabbt på att trängas med folk på stan och hängde hemma hos henne istället. Vi tittade på Luftslottet som sprängdes...




















Det är en skrämmande film.



















Som tur var kunde man gömma sig under täcket om det blev för läskigt.
















Vilket jag gjorde.




















Sedan fixade Em en frisyr till mig som jag kanske ska ha på Freddies och Mr T:s bröllop i sommar.
















Vad tycks?
















Lite 20-tal eller nåt?
---------------------------------------------------

Söndagen tillbringade jag med Anna. Vi åkte till Hornstulls strand och gick på Vintagemässan.




















Anna kan det där med att posera.















Grått.





















Blommigt.















Färgglatt.















Fun was had by all.
















Utan mitt shoppingstopp hade jag köpt denna fina skinnväska.




















Istället spred jag kärlek i lokalen.




















More is more på Vintagemässan, och för att få folk att köpa sådana här plagg...
















...finns det mycket sprit!

1 kommentar: