11 mars 2010

Äcklig pizza

Åt en klen frukost som vanligt, så vid halv elva var jag trött och hungrig. För sliten för att laga mat gick jag till den lokala pizzerian för första gången. Försökte ta mina stövlar med klackar men det misstaget gör jag inte om. Drattade nästan och dog, trots allt töande.

Inne i pizzerian vandrar en alkis otåligt omkring och väntar på att klockan ska bli elva och ölen gör entré. Två minuter över vandrar den över till hans bord, vilket han påpekar. "Er klocka går efter".

Pizzan var äcklig. Få saker gör mig så besviken som äcklig mat. Bläää. Man ser det på den, eller hur? Nasty.



1 kommentar:

  1. Har de glömt att det ska vara ost på pizzan? Den ser faktiskt inte god ut och jag håller med om att det finns få saker som gör en så besviken som när man lagt extra pengar på mat som inte lever upp till förväntningarna :(

    SvaraRadera