17 mars 2010

Ur fokus

Var på den sena inspelningen av PMS igår med en vän. Petra var rolig som vanligt. Salem Al Fakir var gäst. Sååå söt och charmig. Han avslutade programmet med att sjunga, och det var magiskt. Publiken klappade, gungade och sjöng med. Det är något speciellt med riktigt bra musik på en liten arena. Konserter på stora arenor som Globen funkar inte för mig. Man tittar på en skärm, ser en prick i fjärran och det kan lika gärna vara playback.

Kom hem ett på natten och hade en intervju klockan 10 idag. Så jag var liiiiite trött och ur fokus om man säger så. Tror det gick oki ändå, men vikariatet är rätt kort och bara över sommaren... Jag behöver jobb nu, inte bara i sommar.

Efteråt fuskade jag på riktigt. Jag tröstköpte ett diadem på H&M för 29,90 kr. Jag förtjänar spöstraff. Go ahead... Punish me!


Guilty!

2 kommentarer:

  1. Du är så fin i ditt hår och ditt diadem!

    SvaraRadera
  2. Du är så värd det (Det var ju nästan inte ett köp, jag menar 29,90, kom igen!) Kramar

    SvaraRadera