31 december 2010

Gott nytt år!

- Maki, kolla en mus!

















- Var, var???

















-Hihihi, jag skoja bara!
-Skitkul matte. Verkligen! Bitch.

















Maki och jag avslutar året med lite organisering. Maki är exalterad. Här finns det många dofter att reda ut.

















Det gångna året sög verkligen för mig. Deppigt värre. Men min ljuspunkt har varit Maki.
2010 kommer alltid att vara året då jag blev en Crazy cat lady.

















Världens finaste, roligaste, smartaste och knäppaste katt!

















- Självklart!

















- Undrar om matte slängde den där goda fotkrämen?

















Jag och Maki önskar er alla ett gott nytt år!






















2011 is gonna be fan-fucking-tastic!

















- Word.

2 kommentarer:

  1. KRAM MARIA!
    Du är bara så....ja, vad ska man skriva så att det inte uppfattas märkligt.....jag sammanfattar mina grubblerier i ett torrt ord: VIKTIG.
    Bättre är förstås att skriva fler ord:
    Underbar person, livs-vis, klok, ödmjuk, smart, charmig och rak, ärlig och öppen. Bara Plus!
    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  2. Oj! Tack. Fan nu kommer nästan tårarna här...

    KRAM Ingegerd!!!:)

    SvaraRadera