12 december 2010

Dinner was (near) the BOMB!!!

På väg till Supper igår går Anna och jag förbi polisavspärrningar, utan att veta vad som hänt. Nu vet vi.
Lyckligt ovetande går vi in på restaurangen bredvid mänskliga kvarlevor och käkar en härlig tjejmiddag.
Good food.
Både Anna och Astrid är värsta linslusarna. Det är extremt svårt att få till en spontan bild på dessa brudar.
Jag menar, kom igen!!!!
Efter lite smygeri med kameran lyckades jag!

Em och Fredrika.
Fredrika har aldrig varit snyggare. Hon passar i att ha ett barn i magen. Lysande!
Sen bärjade den lilla rackaren att busa eller nåt, och Freddie försökte lugna den med lite massage.
Astrid får självklart in ett leende.
Em väntar på efterrätten.
Som självklart ska plåtas.
Klart godkänd...
...och väldigt snygg!

En gata bort skrapar polisen upp en självmordsbombare från asfalten.

2 kommentarer:

  1. Kolla in min Silviavinkning. restepca!/m

    SvaraRadera
  2. Underbart. Jag gillar kontrasterna mellan bomben och glassbomben.

    SvaraRadera