7 december 2010

All in a day

Körde med halsduk på jobbet idag för det var kallt! Och det kommer från en tjej som inte fryser.
Har jag berättat om mitt nya jobb som receptionist förresten?;)
På lunchen tog Emelie och jag en promenad.
HÄR är vi!
Det var fint men som sagt kallt!
Mickis julpyntning!
Micki och Sylvia bondar över en iphone app eller nåt...
Lasse var mycket stolt över sin ressida, och det förstår jag. Supernice!
Sylvia med sin apelsin.
Micki tycker det Sylvia säger är intressant.
Sen var det dags att bedöma lussebullar...
och julmust. Det är ett tufft jobb men nån måste göra det.
Maki gillar min iphone very much.
Men det gillar inte jag.
-Skit!
När mamma och jag satt och åt klimpsoppa bestämde sig Maki för att sova på bordet.
Han vill alltid vara med.
Knäppisen!

1 kommentar:

  1. Du ser ut att ha det bra gumman! Du får berätta allt om ditt "nya liv" när vi ses i helgen! :-) KRAM!

    SvaraRadera