15 december 2010

Psykbryt

Detta är det första jag ser när jag sätter på min dator idag.


















Jag är så jävla arg just nu, vilket är lite förvånande för jag var rätt glad i morse när väckarklockan ringde kl 7, det var svart och 10 minus ute. Eftersom jag inte har råd att köpa lunch fixade jag matlåda nu på morgonen och hade inte tid för frukost. Att köpa en macka för 20 kronor på vägen till jobbet känns ändå oki. Om det fanns några. Går till sist in på ett dyrt konditori och tänker...what the hell. Tror du de har några vettiga mackor? De har en med tonfiskröra. Nu älskar jag tonfiskröra, men inte när man inte ser någon bit av mackan för hela skiten är täckt av röra som läckt ut. Den klibbar sig fast på plasten den är inlindad i. Fan heller tänker jag. jag får gå hungrig. Och det gör verkligen under för humöret. Det är fan inte meningen att vi ska bo i mörker och kyla 6 månader om året. Människan är inte byggt för det. Klart vi gnäller, klart vi är arga, klart vi inte står ut.


Fortsättning följer. Nu måste jag JOBBA lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar