27 augusti 2010

Gone too long

Jag var nog borta lite för länge i dag.

Jag blev väldigt orolig och kollade genast om Maki gjort sig illa.

Det hade han inte.

Min lilla kattunge. Växer upp och gör rebell.





















Jag gav honom lite extra kärlek.






















Och så lekte vi med dammvippan.


Anledningen att jag var sen var för jag träffade räkmackan för lite käk. Tyvärr hade jag jätteont i huvet (se bild).

Anna har fått nåt slags supervipkort.





















Så vi åt för halva priset på tasty thai. Det finns som sagt ANLEDNINGAR till att vi kallar henne räkmackan.


Ny iPhone. Ja, inte är den min.

Anna visade stolt sina naglar som för första gången på många år hade lite vitt längst ut på tippen. Tacka stopp och väx.

I dag kom även Agnes och hennes look-a-like till Stockholm, så vi tog en lunch.





















Fortfarande läääskigt.






















Detta är från Gotland, nu när jag äntligen har min kamera. Undrar ni vem som är under paraplyet?
























Söt minikusin.










































Hanna gör... chokladhänder?




2 kommentarer:

  1. Är de tvillingar eller liknande?

    SvaraRadera
  2. Nee:), men de har liknat varandra ända sedan de var små. En gång gick Anders (Agnes pappa) fram till Carro på stan och kramade henne. Han trodde det var Agnes. Hehe

    SvaraRadera