24 augusti 2010

Fylld av irritation, pms?

Jag börjar med att be om ursäkt, för någon kommer nog bli arg eller sårad nu... Men jag måste säga det här...

Det gäller Facebook. Jag blir SÅÅÅÅ irriterad när...

...folk bara skriver saker om sina barn, ingen bryr sig att de ätit flingor, vaknat eller ser gulliga ut.

...när folk kallar sina barn för prinsar och prinsessor. "Min prins har bajsat."
Det kan aldrig sluta bra.

...när folk skriver finaste och bästaste om ALLA HELA TIDEN. "Ätit middag med finaste Lisa." Finaste. Bästaste. Snälla. Sluta. Göra. Det. Nu.

Nu är mitt utbrott slut. Klaga gärna tillbaka i kommentarsfältet.:)

4 kommentarer:

  1. Hey Mary!
    Snacka inte skit om dig själv: skrev faktiskt att jag skulle träffa just "finaste Mary"om ett tag... det kan väl aldrig vara fel att bli kallad så :-)

    Puss från finaste Anna

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAAAAA!! Jag håller fullständigt med.

    SvaraRadera
  3. Jag har två till! När folk kallar sina barn "lillfisen"! "Lillfisen har bajsat!"

    Och alla de här receptsjävulsraparna: "Ikväll blir det flygande jakob till middag! Då så sätter man ugnen på 225°, tar bort skinn och ben från kycklingen, skär kycklingköttet i mindre bitar, skalar och delar bananerna på längden, lägger kycklingköttet i en ugnssäker form, lägger bananerna ovanpå, vispar grädden, rör ihop grädde och chilisås och breder det över, gräddar i nedre delen av ugnen i 20 minuter, strimlar under tiden baconet och steker det knaprigt i en stekpanna, lägger upp på hushållspapper för att rinna av, tar ut kycklingen och strör över bacon och jordnötter!"

    Just sådär! I en statusrad liksom! You have got to hate facebook...

    SvaraRadera
  4. Peace, Love and Understanding

    SvaraRadera