10 augusti 2010

Du är vad du äter

Jag vaknade fem i morse av migrän. Tjo! Då är det inte kul att veta att man ska upp om två timmar. Tack gode gud för Imigran.

När klockan ringde gick jag ut i köket och ser då ett rådjur utanför köksfönstret. Tyvärr tog det lite tid innan jag fick fram kameran. Ser ni en orange prick typ i mitten av kortet under rälsen? Det är rådjuret.


Här ser ni min spontana reaktion.

Resten av dagen har haft en mer beige ton. Det började med två osmakliga beige rostade mackor.

Sen slängde jag ihop en matlåda. Som visade sig vara den äckligaste matlåda jag någonsin gjort. Det var inte ätbart.

Så jag gick ut för att leta mat. Och inser när jag väl sitter och äter att det är ju...ännu mer beige mat.

Så jag tänkte att jag skulle fixa en god middag. Köpa färsk svamp och göra varma mackor. Men utan att tänka på det så...blev det ju beige mat igen.

Jag är helt enkelt beige i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar