21 augusti 2010

Alla var där

Jag har rest till sommaren.























Heeeeeej! När jag kom till Gotland insåg jag att det hade blivit lite missförstånd och ingen här visste att jag skulle komma.























Men alla blev så klart sjukt glada av att jag kom.

Katterna hoppade upp och välkomnade mig.

Jag har nog aldrig sett Edvin så exalterad.

Anders började genast att planera en fest!

Maki ville mysa och slicka på mig hela tiden.

Av en slump var min morbror Johan här och hälsade på. Han tyckte det var skitkul att vi valde samma helg att åka till Visby.

Hans dotter Hanna, min minsta kusin, ville genast leka och att jag skulle läsa saga. Barn älskar mig!

Det här är kärlek.

Oscar fick veta att jag kommit och lämnade sin flickvän för att kramas lite.

Gladast av alla var nog ändå Agnes.

De hade planerat in en grillkväll, men eftersom de inte visste att jag skulle komma, så räckte inte maten till mig. Helt förståeligt!





















Men treeeevligt blev det ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar