11 augusti 2010

After work

Efter jobbet träffade jag Räkmackan för lite käk.






















Hon ville absolut ta kort på mig och instruerade i detalj. Sträck på dig, lägg huvudet på sne, LEEE! Yes, Ma´m!























Så många val, så lite pengar.























Att köpa eller inte köpa.























Jag provade huvuddekorationer.























Beige.


Och som vanligt när jag är på stan med Räkmacken hamnar jag utanför något provrum, väntandes...






















Ja, den där Anna...























Kolla in va fint de gjort på Apoteket i Västermalmsgallerian. Det här är alltså receptavdelningen.


Väl hemma så kom syrran för att hämta lite grejer och hon var huuungrig. Det enda jag hade att bjuda på var tre dagar gamla popcorn. Som hon glatt mumsade i sig.

1 kommentar:

  1. Åh pumpkin! Hur kunde vi missa att ha med oss kamera (med batteri!) när vi gjorde vår otta-runda nere på stan en måndag morgon?! Då hade jag ju också fått ett festligt alldeles eget inlägg! Jag skulle ju sett sur ut!

    Jag får komma tillbaka.

    SvaraRadera