22 november 2009

Vill haaaaaaaaaaa

I stället för att leva i mina mjukisbyxor har jag nu satt på mig jeans. I ett försök att må bättre. Tyvärr är mina enda jeans sönder. Mina fina favoritjeans från Donna Karen. Och jag kände för första gången sedan september att jag verkligen vill köpa ett par nya.

Vems brillianta idé var det att ha shoppingförbud? Jaja, även om jag inte hade det har jag inga pengar, även om de är billiga. Med frakt 420 kronor tack vare den låga dollarn.
Någon som vill köpa dem till mig? http://www1.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=398274&CategoryID=3111&LinkType=PDPZ1 Hallå? Hallååååå?

I går åt jag kall spagetti. Vilken lördagsmiddag va? Men det var gott. Godare än den här jävla pyttipannan jag ätit varje dag den här veckan. Men det är billigt, billigt, men äckligt äckligt. Så äckligt. Sköljer ner den med cola just nu.

Min smarta budgetidé att köpa 1,5 liters flaskor cola istället för burkar går åt skogen. Man dricker mer, mår sämre och colan blir avslagen direkt.

Pengar kan inte köpa lycka, men just nu skulle jag vilja försöka.

1 kommentar:

  1. Laga dem vettja! Lägg en jeanslapp på baksidan och limma med textillim, funkar kanon. Det är bra att sy lite extra runt kanterna också, har jag märkt. Jeanslappar får man av att köpa nåt gammalt par på Myrorna etc och klippa sönder. Ett par brukar räcka till rätt många lagningar.

    SvaraRadera