27 juni 2010

Lev enklare

Trots att jag numera får shoppa gör jag inte det särskilt mycket. Jag har dock handlat och lämnat tillbaka mååånga grejer. Av någon anledning är det svårare att se att någonting är onödigt och för dyrt i affären. Och sanningen är att jag behöver/vill ha saker av högre kvalité än vad jag har råd med.

Har istället blivit otroligt peppad på att rensa bort saker jag faktiskt inte behöver eller blir glad av att se. Mycket kommer att åka i flytten i slutet av sommaren. Ska bli såååå skönt. Har kommit på att jag är lite för sparsam ibland. Trots att jag köpt en ny nackkudde eftersom min gamla typ sjönk ihop och dog, har jag fortfarande kvar den sistnämnda. Eh, varför Maria? SLÄNG!

Nä, här ska det rensas. Här ska det levas enklare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar