9 juni 2010

Konsten att hålla i en sladd

Kan man ha kul när man slipar golv i åtta timmar? Döm själva...






















Der Führer tog hand om det stora jobbet, själva slipmaskinen.

Och vad var min uppgift?

Jo, jag höll i sladden.





















Som den livskonstnär jag är, blev sladden en underhållning när jag tog tag i den. Här kommer lite tips för dig som snart kommer att hålla i en sladd.























Låtsas att du är en cowboy, rulla upp sladden som en snara och snärta lite fräscht med den.


Gunga sladden fram och tillbaka och hoppa eventuellt hopprep.





















Sladdkonst är en annan underskattad syssla.











































Maskinen blev ledsen och kinkig ibland och då fick jag ge den lite TLC.


Fika on the go.


Använd gärna ett par skyddslurar med radio i. P1 underhöll mig idag, när sladden blev tråkig.



Paus med träsmak.

Der Führer vilade också, dock på skönare underlag.


Sen kom Oscar för att assistera. Proppen gick nämligen varannan minut på grund av överbelastning och nu slapp vi springa fram och tillbaka hela tiden.



Jag tog första trycka på proppen-passet.





















Utsidan lockar.


Slutet är nära.

Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar.

2 kommentarer:

  1. Hur kan man vara så jäkla snygg i ett par hörselkåpor?!? You rock, girl!!

    SvaraRadera