21 februari 2010

Miracle

C hälsade på i helgen. Och hennes unge sparkade mig flera gånger. Inifrån livmodern. Så han är definitivt där inne. Men det är fortfarande svårt att förstå.

Brudarna och jag hade en härlig men kall helg. Snöstormen regerade. Vi gav oss dock ut och besökte en brudbutik i stan. F gifter sig nämligen i sommar. Vi hittade två helt underbara klänningar och F var såååå snygg att vi nästan började gråta. Hoppas det blir en av dem för vi frös halvt ihjäl oss på vägen dit. ;)

Men vad jag ska ha på mig på bröllopet förblir osagt. Jag får ju inte handla. Får se om jag gör ett undantag. Jag kan ju inte besudla deras traditionella bröllop med nån gammal garderobstrasa.

För ett tag sedan läste jag Veronica bestämmer sig för att dö. Idag såg jag filmen. Inte lika bra som boken såklart, men riktigt bra. Varje dag är ett mirakel. I loved it! Loved it! Lööööved it! So see it!

1 kommentar:

  1. Besudla bröllopet, besudla bröllopet! ;) Tack för fina ord Babe! Kramar

    SvaraRadera