3 oktober 2010

Nu funkar det! Så vad har hänt?...

- Har du bokat plats till mig den här gången? För jag tänker inte sitta i nån jävla väska!






















- Den här är väl helt ok.

















- Men jag vill ha fönsterplats.

















Medpassagerarna kunde inte sluta titta och le.

















- Zzzzz, tur att jag äger det här tåget...

















- Tur att jag äger matte...

















- Tur att jag äger heeeeela världen! Hehehemjau! Zzzzzzzz....

















Och så har jag klippt mig, and I love it!

I går kväll, mat och bio med Anna. Vi såg Inception - mycket spännande, mystisk och självklart satt jag och letade inkonsekvenser. (Sorry, Anna!) Den kommer i alla fall snurra i huvudet ett tag och det är ju ett bra betyg.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vill se filmen igen!

    Maria, på IMDb/FAQ for Inception kan du få svar på nästan alla dina frågor!

    SvaraRadera