10 december 2009

3 från Gotland

1. Sökte ett jobb, men chefredaktören kunde inte öppna mitt word-dokument. Efter massa försök fick jag till sist klistra in ansökan och cv i mailet. Apfult. Nån som tror jag får jobbet?

2. Promenerade och var med om en första gång. Första gången en fågel sket på mig. Brunt, blött och bajsigt. Och det var inte lite. I håret, i ansiktet, på brösten, jackan, linnet och tröjan. Äckligt, äckligt, äckligt. Duscha, duscha, duscha. Shamponera, shamponera, shamponera.

3. Jag är inte längre sugen på nya jeans. Thank you time. Thank you Donna Karen. Thank you India. Thank you Alanis Morissette.

1 kommentar:

  1. 1. Det finns alltid en chans!

    2. HAHA! Någon gång skall vara den första, har inte haft min än. Skulle velat sett din min ;) Säkert obetalbar!

    3. Good work babe! Yeans är överreklamerat ;) Det får bli nästa runda.

    Thank you Mary

    SvaraRadera